loading...
عشق پاک ما

عشق ساده است سخت نگیرین

عشق به سادگی خوردن یک فنجان چای دو نفره کنار هم توی خونه ساده

ولی پر از نفس های عاشقانه است

اگر کسی رو داری با همه خوبی ها و بدیهاش دوسش داشته باش و

سعی کن از در کنارش بودن توی همه لحظه ها لذت ببری

من میخوام و تونستم قانون جدایی عاشق ها رو بشکنم

شما هم تلاش کنید

میشه

میتونید

وااااای عرفانی میدونی که این چیه؟؟؟

یا خدا چه ناز نگام میکنه اونطوری نگام نکن

خو خوردن چای بدون تو نمچسبه

با عشق واحترام برای آقام

که همیه این خستگی ها ودوری ها از تنش

بره بیرون به امید اون روز که خودم چای

رو بدم دستت و...(بقیه اش میدونی)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/10/26 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی
پاسخ : ممنون دوست عزیز..حتما سر میزنم..شمام موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تـــــــــو مـالـکــ تـمـامــ احـسـاسـمــ هـسـتـی تـمـامـ عـشـقـمــ تـمـامـ احـسـاسـ دسـتــ نـخـوردهـ امــ کـهــ حـاضـر نـیـسـتـمـ حـتـی ذرهـ ای از آنـــ را بـا هـیـچـکـســ تـقـسـیـمــ کـنـمــ ... بـا هـیـچـکـســ جـز تـــــــــو ... احـسـاسـمــ را بـا تـو تـقـسـیـمــ نـمـیـکـنـمــ بـلـکـهــ آنــــ را بـهــ تــو تـقـدیـمــ مـیـکـنـمــ تـمـامــ عـشـقـمــ را تـمـامــ احـسـاسـمــ را عــــــــرفــــانــــم
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,805
  • بازدید کلی : 18,594