loading...
عشق پاک ما

 

نمےدانم تورا به اندازه ے نفسم دوست دارم

یا نفسم را به اندازه ے تو...…

نمےدانم چون ترا دوست دارم نفس مےکشم

یا نفس مےکشم که ترا دوست بدارم...…

نمےدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست

یا تکرار دوست داشتن تو زندگیم...

تنها مےدانم که دوست داشتنت

لحظه لحظه لحظه ے زندگیم را مےسازد...…

و عشقت ذره ذره ذره ے وجودم را...…

ببخش که نشد دست بکشم از این "احساس" ...

هر کس هر چه مےخواهد بگوید...

تو به من " زندگے " مےبخشے.....

تو به من"جان"می دهی

 

 عشق من روزت مبارک


 

سر آغاز نامه عاشقانه با نام یارم می نویسم صادقانه.
از عشق می نویسم از صفایش ، از محبت می نویسم
از وفایش ، از دلش می نویسم ، از
نگاهش.

 

سلام عشق من سلام همه باورم سلام تنها مرد زندگیم

روزت مبارک عزیز دل من

کاش نزدیکت بودم واین روز با خودت جشن میگرفتم

و میگفتم

توتنها کسی هستی که عاشقانه میخوامش ومیپرستمش

عرفانم تو افتخار منی

خدایا شکرت که عرفان رو

بهم دادی

عرفانم دنیا دنیا

دوستت دارم وخوشحالم که قلبم به عشق تو میتپه

دوستت دارم خوشکل وخوشتیپ خودم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط simin در تاریخ 1394/09/01 و 7:13 دقیقه ارسال شده است

وقتي كسي دركنارت است...
خوب نگاهش كن..!!
به تمام جزيياتش...
به لبخند بين حرفهايش...
به سبك اداي كلماتش...
به شيوه ي راه رفتنش...نشستنش...
به چشمهايش خيره شو..!!
دستهايش را به حافظه ات بسپار...
گاهي..آدمها آنقدرسريع ميروند كه...
حسرت يك نگاه سرسري را هم به دلت ميگذارند..!!
پاسخ : واقعا همین جور ...خدا اون روز نیاره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تـــــــــو مـالـکــ تـمـامــ احـسـاسـمــ هـسـتـی تـمـامـ عـشـقـمــ تـمـامـ احـسـاسـ دسـتــ نـخـوردهـ امــ کـهــ حـاضـر نـیـسـتـمـ حـتـی ذرهـ ای از آنـــ را بـا هـیـچـکـســ تـقـسـیـمــ کـنـمــ ... بـا هـیـچـکـســ جـز تـــــــــو ... احـسـاسـمــ را بـا تـو تـقـسـیـمــ نـمـیـکـنـمــ بـلـکـهــ آنــــ را بـهــ تــو تـقـدیـمــ مـیـکـنـمــ تـمـامــ عـشـقـمــ را تـمـامــ احـسـاسـمــ را عــــــــرفــــانــــم
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,782
  • بازدید کلی : 18,571