loading...
عشق پاک ما

 

 

یعنی میشـــــــه ..

 

یه روز تو آغوش تـــــــو بیدار بشم ؟؟

 

بعد خوابالو نگات کنم

 

ببینم دراز کشیدی داری منو نگاه میکنی ..

 

اولش باورم نشه ..

 

فکر کنم هنوز خوابم ..

 

هی چشمامو بمالمو باز و بسته کنم ..

 

بعد ببینم داری بهم لبخند میزنی ..

 

بعد بگی :

 

صبح بخیر عروس خانم خوشگل من

 

دیدی آخر سر مال خودم شدی ..

 

منم محکم بغلت کنم و بگم :

 

عاشـــقتم شوهـــــــــــ♥ــــــــــــر دوست داشتنی من

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1393/11/11 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
اخرین پستمه
شکلکشکلکشکلک
خداحافظی
پاسخ : جاااااااااااانم داداش...چرا؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تـــــــــو مـالـکــ تـمـامــ احـسـاسـمــ هـسـتـی تـمـامـ عـشـقـمــ تـمـامـ احـسـاسـ دسـتــ نـخـوردهـ امــ کـهــ حـاضـر نـیـسـتـمـ حـتـی ذرهـ ای از آنـــ را بـا هـیـچـکـســ تـقـسـیـمــ کـنـمــ ... بـا هـیـچـکـســ جـز تـــــــــو ... احـسـاسـمــ را بـا تـو تـقـسـیـمــ نـمـیـکـنـمــ بـلـکـهــ آنــــ را بـهــ تــو تـقـدیـمــ مـیـکـنـمــ تـمـامــ عـشـقـمــ را تـمـامــ احـسـاسـمــ را عــــــــرفــــانــــم
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 1,816
  • بازدید کلی : 18,605