loading...
عشق پاک ما

 

    

عرفانم تو انقدر مهربانی که مهربان تر از تو ندیدم

دوست دارم به اغوش بگیرمت و خیره در چشمانت بگویم

تو تنها مرد زندگیم هستی نمیدانم چرا صحبت از

تو که میشود تنم میلرزد تو میفهمی که عشق اول و اخرم هستی

و گرما بخش این قلب خستم تو خوب میدانی

دوری تو چه بروزم میاورد با من بمان با تو میمانم

صورتم را بر گونه های میفشارم و زمزمه وار کنار گوشت

تا همیشه خواهم گفت عاشقتم چه لحظه زیبایست

وقتی پنجه در موهایت میزنم و عطر تنت را میبویم

محبوب من چه زیباست این عاشقانه های که فقط

به عشق تو رو ی کاغذ روانه میشود آری میدانم

حس تو با من یکی هس یکی شدنمان را

دوست دارم تویی مالک قلب عاشقم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزسرخ در تاریخ 1393/10/24 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا لایک
پاسخ : ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تـــــــــو مـالـکــ تـمـامــ احـسـاسـمــ هـسـتـی تـمـامـ عـشـقـمــ تـمـامـ احـسـاسـ دسـتــ نـخـوردهـ امــ کـهــ حـاضـر نـیـسـتـمـ حـتـی ذرهـ ای از آنـــ را بـا هـیـچـکـســ تـقـسـیـمــ کـنـمــ ... بـا هـیـچـکـســ جـز تـــــــــو ... احـسـاسـمــ را بـا تـو تـقـسـیـمــ نـمـیـکـنـمــ بـلـکـهــ آنــــ را بـهــ تــو تـقـدیـمــ مـیـکـنـمــ تـمـامــ عـشـقـمــ را تـمـامــ احـسـاسـمــ را عــــــــرفــــانــــم
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 1,789
  • بازدید کلی : 18,578