loading...
عشق پاک ما

 

✘ به نام خدایی که اغازگر عشقمون بود


 

احتیاج به روز خاصی برای تبریک عشق به تو نیست

کنار تو هروز و هر ساعت و هر ثانیه

احتیاج به تبریک دارد

این لحظه های با شکوه با تو بودن مقدس است

این را مطمئن باش بهترینم


 

 تا سومین ولنتاین با تو بودن چند روز بیشتر نمونده

منم تمام سعیم رو می کنم تا ولنتاین رو برات بکنم

顔だよ。笑顔 のデコメ絵文字 بهترین روز دنیای زیبات 顔だよ。笑顔 のデコメ絵文字

 

 

عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا می بینم

 

اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق تو است و

 

اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجودتو هست هم نفسم.

 

ای تو که مرا عاشق خودت کردی ، نمی دانی که چقدر

 

دوستت دارم ، نمی دانی که با تو چه آرزوهایی در دل دارم.

 

اگر از عشق می نویسم ، به عشق تو است ،

 

 

و با وجود توعشق برای من مقدس و پاک است.

 

بعد از تو دیگر طلب عشق را از خدای خویش نخواهم کرد.

 

تو همان معنای واقعی یک عشق پاک هستی ،

 

تو همان چشمه محبتی هستی که در قلب من می جوشی

 

و به قلبم نیروی عشق را می دهی.

 

با تو مجنون تر از مجنونم ، بی تو باور کن که می میرم

 

 

 

ای تو به زیبایی گل ها ، به پاکی و زلالی دریا ،

 

به لطافت شبنم روی گل ها دوستت دارم.

 

ای تو به بلندی کوه ها ، به درخشندگی ستاره ها ،

 

به گرمی خورشید ، به وسعت دشت عشق دوستت دارم

 

ای تو هم نفس من ، طلوع زندگی ام ،

 

تک ستاره آسمان تاریک قلبم دوستت دارم.

 

 

 

ای تو که مرا اسیر آن قلب مهربانت کردی ،

 

مرا در این دنیای عاشقی در به در کردی ،

 

باور کن که بی تو میمیرم.

 

مرا تنها نگذار ، تا ابد با من بمان ، نگذار که اشکهایم از

 

این چشمهای بی گناهم روانه شوند ، نگذار دوباره

 

این قلبی که تو را دیوانه وار دوست دارد بشکند،

 

 

 

نگذار دوباره مثل یک دیوانه تنها در این دنیای بی محبت

 

در به در شوم با من بمان ای مظهر زیبایی ها و ای همسفر جاده

 

زندگی ام. ای تو که مرا در آم قلب مهربانت اسیر کردی ،

 

به من محبت و عشق برسان و بدان که من تنها به

 

عشق تو زنده ام .آنگاه که تو پا به این قلب تنهای

 

من گذاشتی ، زندگی ام رنگ سبز بهار را به خود گرفت

 

 

 

و آن شبهای بی ستاره ام با آمدن توستاره باران شد و

 

دروازه شهر سوخته قلبم گلباران شد.آنگاه که تو با

 

حضورت خوشبختی را در زندگی ام تضمین کردی

 

باغ سوخته قلبم تبدیل به فصل بهار دلها شد.

 

عزیزم خیلی دوستت دارم ، بیشتر از آنچه که تصور می کنی

 

دوستت دارم و به انتظارت تا لحظه مرگم نیز خواهم نشست

 

 

 

تا بیایی و مرا با خود به جایی ببری که با هم و در کنار

 

هم زیباترین و عاشقانه ترین زندگی را داشته باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط simin در تاریخ 1394/08/23 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

این روز ها میشود فهمید
تحمل گرسنگی و تشنگی
چقدر آسان تر از این است
که یک دنیا حرف داشته باشی و نتوانی
روزه ی سکوتت را بشکنی

پاسخ : دقیقا هیییییی

این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1394/02/10 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

عشق یعنی یک بیابان خاطره …
عشق یعنی چهار دیوار بی پنجره….
..
آپم
شکلک
پاسخ : لایک...باشه داداش سر میزنم

این نظر توسط آقایی و خانومی سفیدپوش در تاریخ 1393/12/27 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااام دوست جونیا...عشقتون پایدار...وبتونم نازه موفق باشیدشکلکبه ماهم سر بزنید خوشحال میشیم مررررررسی
پاسخ : ممنونم اقایی و خانومی لطف دارین حتما بهتون سر میزنیم

این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1393/12/25 و 11:26 دقیقه ارسال شده است


عشق یعنی سالهای عمر سخت …
عشق یعنی زهرشیرین، بخت تلخ …



عشق یعنی با ” خدایا ” ساختن …
عشق یعنی چون همیشه باختن ….
..
آپم
..
خبرت نکنم دیه اصن نمیای؟؟
شکلکشکلک
پاسخ : سلام داداش سعید وای خدایا اومدی حالت چطوره تورو خدا شرمنده چند وقتی نبود اوایلم میامدم دیدم نظرم تایید نکردی و نیستی دیگه نظری ندادم

این نظر توسط saeedsingle در تاریخ 1393/12/21 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟
شکلکشکلکشکلک
آپم
:-((
پاسخ : هووووم

این نظر توسط عشق شیشه ای در تاریخ 1393/11/25 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک
پاسخ : مرسی عزیزم ولنتاینت مبارک

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/11/25 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

خوآهر ڪوچڪم از من پرسيد:

پنج وآرونـہ چـہ معنا دارد؟

من بـہ تندے گفتم ، اين سؤآل است ڪـہ ميپرسے؟

پنج وارونـہ بے معناست ،

خواهر ڪوچڪ من سآڪت ماند ؛

ديدم از گوشه ے چشمش نم اشڪے پيدآست...

بغلش ڪردم و آرام گرفت

او بـہ آرامے گفت : ڪـہ چرآ بی معناست؟؟

من ڪـہ در همهمـہ ے داغ سؤآلش بودم

از دلم ترسيدم...

من ڪـہ معصوميت بغض صدايش ديدم

بـہ خودم ميگفتم : اگر او هم يڪ روز وآرد بازے اين عشق شود ،

مثل من قهوه ے تلخ عآشقے خوآهد خورد...

مآت و مبهوت فقط ميگفتم : بـہ خدآ بے معناست...

پنج وآرونـہ غلط هآ دارد ؛

تو همآن پنج دبستانت را بنويس...
پاسخ : مرسی عاطفه جون لایک

این نظر توسط soheila در تاریخ 1393/11/25 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

عشق بزرگترین هدیه خداست ,هنر انرا بیاموز ,اواز ان ,جشن ان را بیاموز ,عشق نیاز قطعی است ,درست همانگونه که جسم بدون غذا نمی تواند زنده بماند ,بدون عشق روح را یارای زنده ماندن نیست ,عشق غذای روح است ,اغازگر همه ی چیزهای باشکوه است ,عشق ,,در,,بارگاه ملکوتی است ,شکلکشکلکشکلکشکلک ولنتاینتون مبارک شکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم همچنین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تـــــــــو مـالـکــ تـمـامــ احـسـاسـمــ هـسـتـی تـمـامـ عـشـقـمــ تـمـامـ احـسـاسـ دسـتــ نـخـوردهـ امــ کـهــ حـاضـر نـیـسـتـمـ حـتـی ذرهـ ای از آنـــ را بـا هـیـچـکـســ تـقـسـیـمــ کـنـمــ ... بـا هـیـچـکـســ جـز تـــــــــو ... احـسـاسـمــ را بـا تـو تـقـسـیـمــ نـمـیـکـنـمــ بـلـکـهــ آنــــ را بـهــ تــو تـقـدیـمــ مـیـکـنـمــ تـمـامــ عـشـقـمــ را تـمـامــ احـسـاسـمــ را عــــــــرفــــانــــم
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 1,784
  • بازدید کلی : 18,573